Publicador de contidos

CERMI e Terceiro Sector

CERMI e Terceiro Sector

comision_parlamento.jpg

O Comité de Entidades Representantes de Persoas con Discapacidade de Galicia (CERMI Galicia) celebrou no Parlamento autonómico un acto con grupo parlamentario do BNG, co fin de abordar as principais demandas das persoas con discapacidad e e as súas familias en Galicia. O acto, celebrado no Parlamento contou coa participación da totalidade dos representantes o grupo parlamentario do BNG de das entidades que conforman o Cermi autonómico, á fronte dos cales estiveron o presidente, Iker Serucha e o secretario xeral, Carlos Fernández Lamigueiro. A portavoz do BNG, Ana Pontón, puxo en valor o traballo de CERMI Galicia e as súas entidades a prol das persoas con discapacidade e as súas familias.

reunion_elipza.jpg
El atasco permanente en el desarrollo de la Ley sobre Accesibilidad, cuyo reiterado incumplimiento normativo es conocido por todos, mayormente por las personas que sufrimos en materia de accesibilidad, parece que podría estar llegando a su fin en este año electoral que se aproxima. A punto de cumplirse un año (el próximo 4 de diciembre) de que expirase el plazo impuesto por la Ley estatal de Accesibilidad, la Xunta d e Galicia ha encargado a la empresa Eptisa, con sede en A Coruña, los informes pertinentes para poder llevar a cabo su desarrollo e implantación. Como es sabido, en Galicia disponemos de una Ley Autonómica desde el año 2014, pendiente de un desarrollo en forma de reglamento que la convierta en una herramienta verdaderamente útil y de exigible cumplimiento por la ciudadanía. El presidente del Cermi-Galicia, Iker Sertucha, y el secretario general de este organismo, Carlos Fernández Lamigueiro, se reunieron días pasados con los responsables de Eptisa, a quienes trasladaron las demandas y necesidades que estiman todos los colectivos de la discapacidad en Galicia que debe abordar el nuevo marco normativo.
cermiymareaenparlamento_0.jpg
O Comité de Entidades Representantes de Persoas con Discapacidade de Galicia (CERMI Galicia) celebrou o mes de xullo, no Parlamento autonómico, un acto co grupo político En Marea, co fin de repasar as principais demandas das persoas con discapacidade e s súa familias en Galicia. No acto estiveron presentes, entre outros, o presidente do ERMI-Galicia, Iker Sertucha, e o vicepresidente da entidade, Carlos Fernández Lamigueiro.
valedorafotobuena.jpg

A Valedora do Pobo, Milagros Otero Parga, entregou ao presidente do Parlamento de Galicia, Miguel Santalices, o Informe Extraordinario “A accesibilidade en Galicia” e, a continuación, compareceu en rolda de prensa con representantes das entidades máis representativas da discapacidade na sede do Valedor do Pobo para dar a coñecer o contido do documento. Tanto a valedora como os representantes das entidades que contribuíron á elaboración do informe, subliñaron a necesidade de dar cumprimento as esixencias legais de accesibilidade universal e apelaron á implicación dos poderes sociais e da cidadanía.

El Comité de Entidades Representantes de Personas con Discapacidad de Galicia (CERMI Galicia) ha celebrado la aprobación en el Parlamento de Galicia una proposición no de Ley (PNL) del Grupo Socialista para pedirle al gobierno gallego el refuerzo de los equipos de valoración de la discapacidad para reducir las listas de esperas. En concreto, el texto aprobado por la Cámara autonómica recoge que “el Parlamento de Galicia insta a la Xunta de Galicia a incrementar el número de puestos de trabajo de los equipo de valoración de la discapacidad de nuestra Comunidad Autónoma, con el objetivo de eliminar la lista de espera antes de finales de noviembre de 2018, tanto en las solicitudes como en las revisiones de las valoraciones de la Discapacidad””.

x_solidaria.jpg

La casilla de Actividades de Interés Social de la Declaración de la Renta, más conocida como la X Solidaria es protagonista de los cupones de la ONCE del 16 de abril y el 30 de mayo. Once millones de cupones animarán a marcar esta casilla que mejora la calidad de vida de más de siete millones de personas. Un año más, la Organización realiza esta iniciativa con la que se pretende que aumente el número de personas que marque la casilla del 0,7% en su Declaración, para que las organizaciones dedicadas a labores sociales puedan seguir haciendo más acciones por las personas más vulnerables de nuestra sociedad. La ONCE, que no recibe aportaciones de esta iniciativa, se suma a esta idea solidaria que beneficia a muchas personas, la mayoría de ellas en riesgo de exclusión y afectadas por situaciones de dificultad, y se pone al lado de las ONG y entidades de acción social que trabajan por lograr una sociedad mejor. Por este motivo, la ONCE presta el soporte de su símbolo más preciado: el cupón, símbolo de la solidaridad de los españoles, puesto ahora al servicio de todos aquellos que están en dificultades.

estudiante-universitaria_0.jpg

El Comité de Entidades Representantes de Personas con Discapacidad de Galicia (CERMI Galicia) trasladó, con motivo del Día Internacional de la Mujer 2018 las trabas que siguen encontrando las mujeres con discapacidad en el acceso a la justicia, que van desde las barreras simbólicas, que impregnan la labor de todos los operadores involucrados (cuerpos de seguridad del estado, abogacía, fiscalía, magistratura), hasta las puramente materiales y evidentes relacionadas con el entorno físico y de la comunicación.

grafica_gallego_chica.jpg

A nova Campaña da X Solidaria anima aos contribuíntes a marcar a casilla de fondos sociais na declaración da renda. Un total de 589.979 persoas aínda non marcaron o recadro. Se o fixeran, tería permitido chegar aos 26.520.100€ de recadación (10.972,496€ máis que no ano anterior). Marcar un recadro non significa que se paguen máis impostos nin que che devolvan menos. A partir deste ano, estes fondos serán xestionados pola Consellería de Política Social nunha convocatoria única destinada íntegramente e como ata agora a programas de loita contra a exclusión social xestionados por ONG

2018-capacitarte-photo-00000568.jpg
O mes de febreiro foi o mes da ONCE na mostra CapacitARTE, unha iniciativa promovida polo CERMI Galicia que arrancou no mes de decembro de 2017 e que acolle as instalacións da Xunta de Galicia de San Caetano, en Santiago de Compostela. Un total de 20 paneis amosaron o día a día da institución, con imaxes do Voluntariado ONCE e tamén doutros perfís implicados na Organización. A inauguración da mostra da ONCE estivo presidida polo conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, con asistencia do presidente do Consello Territorial da ONCE e vicepresidente do CERMI Galicia, Carlos Fernández Lamigueiro.
— 10 Resultados por páxina
Mostrando o intervalo 31 - 39 de 39 resultados.

Publicador de contidos

Calendario

  1. L
  2. M
  3. M
  4. X
  5. V
  6. S
  7. D
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
  38. 31
Eventos do mes
Non hai eventos para este mes

Subscrición

Subscrición

Suscríbete al boletín de Noticias ONCE de la Comunidad de Galicia
Informámosche de que os datos de carácter persoal que nos proporciones ao encher o presente formulario serán tratados por Política privacidade

Publicador de contidos