Publicador de contidos

Protagonistas

Protagonistas

castanohablancoydedo.jpg
Ademáis de tódolos representantes das administracións públicas, non foron poucos os personaxes "populares" que responderon á chamada da Ilusión. Traemos aquí unha representación deles, nas figuras do máis famoso presentador e locutor de Galicia, Xosé Ramón Gayoso, máis de 35 anos no Luar. Tamén ao gran actor e humorista Xosé M. Touriñán e rematamos coa lenda da radio e maestre da animación radiofónica, o padronés Pepe Domingo Castaño.
colegio_sagrado_corazon_cat_a.jpeg
Los 25 alumnos de 3º de Primaria A del colegio Mercedarias del Sagrado Corazón de la ciudad de Ferrol y su profesora de Plástica María José Mosquera Beceiro, han resultado campeones absolutos del 36 Concurso Escolar Nacional de la ONCE con su bandera por la inclusión denominada "Cuatro en uno". Su trabajo ha competido con el otros 157.451 escolares de toda España, aportando ideas para diseñar banderas e himnos por la inclusión de las personas con discapacidad.
carvalho-calero_b.jpg
Co gallo da celebración do Día das Letras Galegas 2020, a ONCE de Galicia animou aos seus afiliados a coñecer ou, no seu caso, revisar, a obra do filólogo e escritor Ricardo Carballo Calero que está dispoñible na súa Biblioteca Dixital (BDO). O profesor Ricardo Carballo Calero, figura homenaxeada iste ano, é considerado pola Real Academia Galega #8211RAG- “unha das figuras máis relevantes da cultura galega da segunda metade so século XX” salientando, ademáis nel “o desenvolvemento dunha traxectoria vital fondamente vinculada á historia do galeguismo”.
cupon_concepcion_arenal.jpg
En este año 2020, año del bicentenario del nacimiento de la gran pensadora Concepción Arenal, la ONCE quiso rendirle un sentido homenaje a la efeméride dedicándole la imagen del cupón del 7 de mayo que, finalmente, no fue vendido ni sorteado por la situación de estado de alarma derivado de la crisis del Covid19.
perrillos_de_la_fopg.jpg
Los 41 perros guía que trabajan en Galicia acompañando a otros tantas personas usuarias permitiéndoles ser más autónomos en sus desplazamientos fueron protagonistas el pasado 29 de abril, con motivo de la la conmemoración del Día Internacional del Perro Guía. Varios de ellos "saltaron" a los medios de comunicación de Galicia, con sus historias y sus "reivindicaciones": en estos tiempos de Covid 19 la Fundación ONCE del Perro Guía #8211FPOG- pide a la sociedad que ayude a las personas ciegas y sus perros a guardar la distancia de seguridad.
esgrimaequipoenfranciacontrofeos.jpg

Tres esgrimistas de la Escola Hungaresa de Esgrima Pontevedra se e desplazaron hasta la localidad francesa de Bouillargues para participar en el Circuito Europeo de Esgrima a Ciegas en el que consiguieron grandes resultados. Acompañados y dirigidos por el impulsor y entrenador del centro pontevedrés, Adrián Cubela, los esgrimistas afiliados Kiko Mosteiro, de Cangas; la viguesa Corina Alfonso Mañac y la ourensana Lucía González Luengo, inseparable de su perro guía.

vigoalball_chao_de_lamas.jpg
O equipo de Goalball "Vigoalball Chao de Lamas", formado por traballadores da D.A. de Vigo e impulsado por José Luis Castro conseguíu hai pouco máis dun mes o ascenso a Segunda División, na súa segunda participación no Campionato Nacional. Enviámoslle os nosos parabéns ao primer equipo galego de goalball, ou sexa, a José Luis, Alexandre, Abián, Eduardo, Pablo e Santiago.
cartel_concurso_escolar.jpg
El 36 Concurso Escolar del Grupo Social ONCE sigue adelante. Todos los grupos de escolares entregaron sus trabajos en plazo y días antes de la alarma sanitaria los jurados provinciales ya habían emitido su fallo. Una alegría para alumnos cuyos trabajos pasan a la Fase autonómica que el Jurado fallará por vía telemática si la cuarentena persiste más tiempo del previsto.
charamuscas-original.jpg
O grupo de música folk CHARAMUSCAS, de Santiago de Compostela, editou o seu primeiro CD, "titulado "Brincan no corazón" , cun coidado deseño obra de @cousasdexulia. José Salvador Pallas Varela, fundador e director do grupo compostelán ve así cumprido un soño que se remonta ao ano 2002, cando comezou a andadura dos seus compoñentes como taller de percusión e voz tradicional de música de Galicia na Axencia ONCE de Santiago.
cupones_igualdad_salarial_y_dia_de_la_mujer_2020_rgb.jpg
En los sorteos de los cupones del 22 de febrero y del 11 de marzo la ONCE apoya en 11 millones de cupones los derechos de las mujeres y un futuro igualitario, dedicando el del 22 de febrero al Día de la Igualdad Salarial y el del 8 de marzo al Día Internacional de la Mujer.El Grupo Social ONCE se alinea así con los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de Naciones Unidas y, más concretamente, con el objetivo número cinco, para poner su “mejor papel”, el cupón, al servicio de la igualdad entre géneros y a empoderar a mujeres y niñas, también aquellas que tienen discapacidad.
— 10 Resultados por páxina
Mostrando o intervalo 41 - 50 de 88 resultados.

Publicador de contidos

Calendario

  1. L
  2. M
  3. M
  4. X
  5. V
  6. S
  7. D
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Eventos do mes
Non hai eventos para este mes

Subscrición

Subscrición

Suscríbete al boletín de Noticias ONCE de la Comunidad de Galicia
Informámosche de que os datos de carácter persoal que nos proporciones ao encher o presente formulario serán tratados por Política privacidade

Publicador de contidos