Publicador de contidos

Xogo

Xogo

photo-2018-09-24-12-35-35.jpg

A conselleira do Mar da Xunta de Galicia, Rosa Quintana, felicitou á ONCE “por sitúar ás mariscadoras de Galicia como o que son, un dos símbolos máis senlleiros e prezados de Galicia e do noso mar”. Así o dixo no acto de presentación do cupón do 26 de septiembre, ilustrado cunha fotografía do arquitecto e fotógrafo noiés Pedro García Losada, que captou unha instantánea dunha mariscadora faenando no Testal, na Ría de Noia.

cabecera_juegos_fondo.jpg
O verán despedíuse da nosa comunidade deixando un regueiro de premios nas distintas modalidades de produtos de xogos ONCE, que levaron alegría a moitas familias e tamén aos nosos vendedores
cupon_milagrosw.jpg
La provincia de Ourense ha estado muy presente en las ilustraciones del cupón durante el mes de septiembre. El cupón del martes día 4 estuvo dedicado al Santuario de Nuestra Señora de los Milagros, de Baños de Molgas que cada año en esas fechas recibe la visita de miles de peregrino.
presidencia_actocope.jpg
El 50 aniversario de la cadena de emisoras COPE en Galicia protagonizó el cupón de la ONCE del lunes 9 de julio. Con tal motivo, Manuel Martínez Pan, delegado territorial de ONCE Galicia, y Javier Maroño, director regional de COPE-Galicia, presentaron públicamente el cupón, acompañados de Carlos Fernández Lamigueiro, presidente del Consejo Territorial ONCE Galicia y de los directores provinciales de COPE en Pontevedra-Vigo, Belén Zapata; Ourense, Miguel Ángel Álvarez y Lugo, Daniel Otero.
boveda_lugo_020718.jpg
Os concellos de Bóveda e Castroverde (Lugo) foron imaxe dos cupón dos días 2 e 3 de xullo, respectivamente. Ámbolos dous cupóns formaron parte da serie ‘Mi pueblo’, que consta de 91 cupóns e está dedicada a localidades con nomes singulares. A serie comezou o día 6 de febreiro do ano 2017 e , precisamente, os dous primeros cupóns, dos días 6.e 7 dese mes, levaron a imaxe doutros dous concellos galegos: Zas e Cariño, ámbos da provincia de A Coruña.
un_quiosco_de_la_once_muestra_un_cartel_de_eurojackpot_1.jpg
Los sorteos del mes de julio han dejado algunos premios significativos en Galicia, especialmente con Ferrol y su comarca. En el Mercado ferrolano de Recimil, la vendedora Josefa Jiménez (suplente del popular Seíto) repartió un premio de las extracciones adicionales del Cuponazo del día 13 de julio, de 100.000 euros, y otros muchos de 300 euros cada uno que fueron a parar a numerosos dueños de los puestos del mercado. También en Ferrol, un rasca "Pepitas de Oro" vendido por José Manuel Carro dejó, por un euro, su premio mayor: 10.000 euros y el sorteo del SúperOnce del 29 de julio dejó en Neda un boleto premiado con 50.000 euros, en la modalidad de 10 de 11 aciertos, vendido por Manuel María Silva. Ese mismo día, la suerte también se fué a Tui (Pontevedra) donde cayó un premio de cinco cifras del sorteo del cupón Fin de Semana, premiado con 20.000 euros y vendido por Cipriano Méndez.
chaleco_cara.jpg
La Delegación Territorial de la ONCE ya ha empezado a repartir entre su red de vendedores en toda Galicia los chalecos identificadores que llevarán puestos en su horario laboral. Los chalecos, con los colores de la marca, verde y amarillo, están diseñados para facilitar la identificación de los vendedores en el entorno donde desarrollan su actividad, dando soporte para la exhibición de una muestra de los productos de lotería que comercializa y mostrando una imagen de marca propia y actual. En poco tiempo, todos los vendedores de la ONCE podrá ser fácilmente reconocidos por el público y distinguirse, además, de posible agentes de juego ilegal.
nuevo_kiosco_once.jpg

Los alcaldes de A Coruña, Xulio Ferreiro y de Vigo, Abel Caballero, presidieron la inauguración de los nuevos quioscos de venta ONCE en sendos actos celebrados en ambas ciudades, en los que estuvieron acompañados del delegado territorial, Manuel Martínez y otros representantes de la Organización. El nuevo modelo de quiosco es más accesible para todos los agentes vendedores con discapacidad, más ecológico por la tipología de productos de construcción y sus consumos y facilita la comunicación con el público.

marejada_en_testal.jpg

O concurso fotográfico VEO EVOLUCIÓN que organizou recentemente a ONCE, no que o premio máis destacado é que os gañadores verán plasmada a súa su foto en cinco millóns de cupóns, xa ten gañador en Galicia. Pedro García Losada é o autor da fotografía “Marexada en Testal”, coa que quixo reflectir o duro traballo que enfrontan as mariscadoras da Ría de Noia-Muros durante as campañas de recollida de bivalvos, fundamentalmente de berberecho. A súa fotografía será a imaxe do cupón del próximo 26 de setembro de 2018

cupon_allarizpresentac.jpeg
A “Festa do Boi” de Allariz (Ourense) foi a protagonista do cupón do 29 de maio. Cinco millóns e medio de cupóns difundiron esta festa que ten as súas raíces no século XIV. O cupón dedicado á “Festa do Boi” foi presentado na Casa do Concello da localidade ouresá por Manuel Martínez Pan, delegado territorial da ONCE, e Francisco García, alcalde de Allariz, que estivieron acompañados polo presidente e varios membros da Asociación Cultural Xan de Arzúa e da tenente de alcalde alaricana Cristina Cid.

Publicador de contidos

Calendario

  1. L
  2. M
  3. M
  4. X
  5. V
  6. S
  7. D
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Eventos do mes
Non hai eventos para este mes

Subscrición

Subscrición

Suscríbete al boletín de Noticias ONCE de la Comunidad de Galicia
Informámosche de que os datos de carácter persoal que nos proporciones ao encher o presente formulario serán tratados por Política privacidade

Publicador de contidos