Publicador de contidos

Actividades

Actividades

sstallergastronomico.jpg
Durante todo o mes de febreiro houbo unha completa programación de actividades de animación sociocultural e formativas organizadas pola Delegación Territorial. Houbo un roteiro de senderismo en realidade virtual, comezou o obradoiro de percusión tradicional , así como o de microrrelatos, e os contos e lerias a cargo de Carlos Ocampo e Xurxo Souto. A formación veu da man da instructora de tiflotecnoloxía de Vigo, Victoria Fernández, que impartiu un obradoiro de apps
visitamuseo.capturacatedralsantiago.jpg
Entre las actividades programadas y desarrolladas desde el departamento de Servicios Sociales para Afiliados de la Delegación Territorial, tuvo lugar este mes una visita virtual al al Museo Tiflológico de la ONCE, concretamente a la Sala de Reproducciones de Monumentos, que fue guiada por Mireia Rodríguez y coordinada desde Galicia por la animadora socioocultural Nieves García, con la participación de un nutrido grupo de afiliados de distintas zonas de Galicia.
cuentacuentosbuena.jpg
O departamento de Servizos Sociais para Afiliados, a través da súa área de animación cultural e con ocasión das Festas de Nadal ven de desenvolver tres sesións online de CONTACONTOS a través da plataforma zoom.
audescmobile.jpg
La ONCE ha recopilado una amplia variedad de propuestas culturales, educativas y de ocio, todas ellas de carácter accesible, para que las personas ciegas puedan mantenerse activas durante los días de confinamiento. Todas ellas están recogidas en la denominada “Guía de Recursos de Ocio en Cuarentena #YoMeQuedoEnCasa”, disponible a través del ClubONCE (web de acceso exclusivo para usuarios ciegos).
presentacion_cupon_reloj_ourense.jpg

O alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome, acompañado das concelleiras de Turismo e Termalismo e de Política Social, Igualdade e Saúde, Flora Moure e Eugenia Díaz Abella respectivamente, e de Miguel Caride, de Infraestruturas, recibiu na Alcaldía a delegado territorial da ONCE en Galicia, Manuel Martínez Pan, ao presidente do Consello Territorial. Csrlos Fernández Lamigueiro e ao director dea Axencia ONCE de Ourense, Jesús Sánchez García, que lle fixeron entrega dunha reprodución enmarcada do cupón dedicado ao Reloxo do Concello de Ourense, que se sorteou o xoves día 27. Ao remate do acto, mantiveron unha xuntanza de traballo.

estudiantes_36_ce_grupo_social_once.jpg

Un total de 5.609 estudiantes y 106 profesores de 93 centros educativos de toda Galicia han diseñado banderas e himnos por la inclusión de las personas con discapacidad. En eso ha consistido su participación en el 36 Concurso Escolar estatal ONCE , que se celebra bajo el lema ‘ONCE upon a time. La mirada de tod@s’, y ha propiciado a los más jóvenes trabajar en el aula de manera activa el cambio de actitudes, la convivencia respetuosa y reflexionar sobre cuestiones que tienen que ver con su entorno social más cercano.

cartel_conferencia_contorna_social.jpg
Irene Esperón Rodríguez, psicóloga da área sanitaria hospitalaria de Vigo, deu unha charla no salón de actos de ONCE en Vigo . “Eu temén quero dicir” , denominación do asunto a tratar, abordou a importancia de escoitar a voz dos maiores á hora de planificar a súa vida e o seu tempo de lecer.
orozaentradacomedor.bjpg_.jpg
El CRE de la ONCE de Pontevedra y el CIFP Carlos Oroza de esa ciudad , siguiendo la experiencia emprendida estos años pasados, celebraron el pasado viernes 24 de enero, una nueva edición de la Jornada “Menú de los sentidos”, una comida a ciegas que sirve de evaluación a alumnos del centro de Formación Profesional, que previamente fueron instruidos por técnicos de la ONCE.
esgrimacorunagrupo.jpg
Nas instalacións deportivas municipais da Casa da Auga de A Coruña tivo lugar unha exhibición de Esgrima Adaptada para persoas con discapacidade visual a cargo dos técnicos do Club Esgrima Coruña. O obxectivo era iniciar e potenciar a práctica da esgrima entre persoas con visibilidade reducida ou cegueira total. De feito, durante este mes de febreiro vaise desenvolver un "Curso de Iniciación á Esgrima Adaptada".
sordociegos_foto_grupo_0.jpg
Como cierrre al año 2019 el Consejo Territorial organizo el primer encuentro del colectivo de afiliados con sordoceguera, que reunió a una quincena de ellas, a las que acompañaron los mediadores/as que trabajan en Galicia y técnicos de la ONCE, todo ello bajo la coordinación y supervisión de Mercedes Fernández Cons, docente especializada en sordoceguera de la ONCE en Galicia y Asturias. Se aprovechó el evento para homenajear a las tres mediadoras con más antigüedad en Galicia, Vanesa, Verónica y Araceli.

Publicador de contidos

Calendario

  1. L
  2. M
  3. M
  4. X
  5. V
  6. S
  7. D
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Eventos do mes
Non hai eventos para este mes

Subscrición

Subscrición

Suscríbete al boletín de Noticias ONCE de la Comunidad de Galicia
Informámosche de que os datos de carácter persoal que nos proporciones ao encher o presente formulario serán tratados por Política privacidade

Publicador de contidos