Contenido - Título página Secciones

Noticias destacadas

Publicador de contidos

CERMI e Terceiro Sector

Cartel Talentia Summit 23

Expertos informaron sobre la actividad de intermediación que desarrolla esta entidad en favor del empleo de las personas con discapacidad

De izqda. a dcha. Lorenzo E. Edjang Nsa, presidente de Inclubasket Coruña, Manuel Martínez Pan, delegado de la ONCE en Galicia. y Montserrat Santiso Santiso, tesorera de Inclubasket Coruña

Fundación ONCE ha donado cuatro sillas de ruedas a Inclubasket Coruña, con el objetivo de fomentar la práctica deportiva entre los jóvenes con discapacidad de A Coruña.

Seccións de noticias

Miembros de la ONCE y del Banco de Alimentos de Pontevedra posan con algunas de las camisetas

La ONCE ha diseñado 1.000 camisetas que llevan una ilustración del Puente del Burgo, lugar emblemático, con el fondo de la ciudad, para recaudar fondos destinados al Banco de Alimentos de Pontevedra.

Miguel Carballeda y Xosé Crespo entregan chques a Mensajeros de la Paz y la Federación de Bancos de Alimentos

Más de 1.600 personas disfrutado del ‘cocido solidario’ organizado por el Grupo Social ONCE y el Ayuntamiento de Lalín, para ayudar a los damnificados por los terremotos de Turquía y Siria y a los bancos de alimentos.

Publicador de contidos

Actividades

Actividades

mestre_mateo.jpg
Esculpir ás apalpadas foi a materialización dun proxecto de colaboración artística entre a ONCE e a EASD Mestre Mateo de Santiago de Compostela, xurdido da idea de implementar a capacidade reflexiva do alumnado do ciclo superior de Técnicas Escultóricas, sobre os procesos e capacidades necesarias para a práctica da escultura, e da inmersión nestes mesmos procesos de persoas alleas a este campo, neste caso afiliados da ONCE de Compostela, con axuda dos cales cuestionouse a “tiranía da mirada” como factor determinante dentro da plástica escultórica.
poabauenpontevedra3.jpg
Cos habituais nervios e os últimos repasos a libros e apuntamentos, dez estudantes con diferentes discapacidades enfróntaronse á ABAU, Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade, no CRE da ONCE en Pontevedra, onde recibiron a vsita do Reitor da Universidade de Vigo, Manuel Joaquín Reigosa e o delegado da Universidade de Vigo na CIUG, Iván Área, que percorreron as instalacións acompañados polo director do Centro, José Ágel Abraldes.
pontevedraagninoenstandconmaterial.jpg
Os días dous e tres de xuño a Axencia ONCE de Pontevedra en colaboración coa DAP de Vigo e o CRE de Pontevedra participou nas xornadas "Xoguemos no Peirao" celebradas na localidade pontevedresa de Cangas do Morrazo. As xornadas déronlle visibilidade á necesidade de espazos públicos accesibles e adaptados para que tódalas persoas podan disfrutar deles independentemente de cales sexan as súas limitacións físicas, sensoriais ou intelectuais. Dende a ONCE colaborouse coa instalación dun posto demostrativo no que se ofreceu información e espúxose material accesible diverso das áreas educativas e de lecer.
ardelucus.jpg
¡Ave, Arde Lvcvs!. Romanos y castrexos han celebrado una batalla que los mantuvo de fiesta cuatro días y sus correspondientes noches en una sitiada Lucus Augusti. Del viernes 13 al domingo 16 de junio el Arde Lucus llego a su mayoría de edad. En 18 años paso de ser una fiesta de un día para jóvenes a una celebración que atrae a miles de turistas, con la casi veintena de asociaciones de recreación histórica que participan en la celebración y cargan de sentido la fiesta con sus actividades.
ourense.envejecimientoactivoasistentes.jpg
A axencia de Ourense acolleu o pasado mércores 26 de xuño unha xornada sobre Envellecemento Activo, impartida por Javier Valencia Rajoy, Licenciado en Educación Física e monitor deportivo, que coordena as clases de xerontoximnasia que se imparten na axencia ourensá.

Publicador de contidos

Calendario

  1. L
  2. M
  3. M
  4. X
  5. V
  6. S
  7. D
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
  38. 31
Eventos do mes
Non hai eventos para este mes

Subscrición

Subscrición

Suscríbete al boletín de Noticias ONCE de la Comunidad de Galicia
Informámosche de que os datos de carácter persoal que nos proporciones ao encher o presente formulario serán tratados por Política privacidade

Publicador de contidos