Contenido - Título página Secciones

Noticias destacadas

Publicador de contidos

Seccións de noticias

Foto de familia de la presetntación del cupón dedicado a la pascua de Padrón

La Pascua de Padrón protagonizó el cupón de la ONCE del martes, 26 de marzo. José Antonio Riveiro, director de la ONCE en Santiago de Compostela, y Anxo Rei Arca, alcalde de Padrón, presentaron el cupón, en un acto en el que estuvieron acompañados por el artista ‘Masito’ (Manuel Emilio Aristóteles Beiró Martínez), autor de la ilustración, y diferentes miembros de la Corporación.

Cartel Talentia Summit 23

Expertos informaron sobre la actividad de intermediación que desarrolla esta entidad en favor del empleo de las personas con discapacidad

De izqda. a dcha. Lorenzo E. Edjang Nsa, presidente de Inclubasket Coruña, Manuel Martínez Pan, delegado de la ONCE en Galicia. y Montserrat Santiso Santiso, tesorera de Inclubasket Coruña

Fundación ONCE ha donado cuatro sillas de ruedas a Inclubasket Coruña, con el objetivo de fomentar la práctica deportiva entre los jóvenes con discapacidad de A Coruña.

Seccións de noticias

Miembros de la ONCE y del Banco de Alimentos de Pontevedra posan con algunas de las camisetas

La ONCE ha diseñado 1.000 camisetas que llevan una ilustración del Puente del Burgo, lugar emblemático, con el fondo de la ciudad, para recaudar fondos destinados al Banco de Alimentos de Pontevedra.

Publicador de contidos

Actividades

Actividades

8._dtorourensetrio.jpg
Jesús Sánchez García es el nuevo director de la ONCE en Ourense. El delegado territorial de la ONCE en Galicia, Manuel Martínez Pan, y el presidente del Consejo Territorial de la ONCE, Carlos Fernández Lamigueiro, presentaron el día de Santa Lucía, el pasado 13 de diciembre, al nuevo responsable de la Organización en un acto quese celebró en el salón de actos de la Agencia ONCE de Ourense y que contó con la asistencia de numerosos afiliados y trabajadores.
encuentro_voluntarios_vigo_0.jpg
El pasado día 12 de diciembre y para conmemorar el Día Internacional del Voluntariado, se celebró en la Dirección de Apyo de Vigo un encuentro con este colectivo de personas a las que la dirección del centro de la ONCE pudo agradecer y alabar su trabajo desinteresado con los afiliados.
convenio_rag_firma_0.jpg
Ambas as institucións formalizaron un protocolo de colaboración ao abeiro do cal se comprometen a traballar para incrementar a oferta bibliográfica en galego dispoñible tanto en Braille como en versión sonora. O acordo foi asinado na sede da Real Academia Galega polo seu presidente, Víctor F. Freixanes, e o delegado territorial da ONCE en Galicia, Manuel Martínez Pan.
cartelftv11.jpg
O Salón de actos da Delegación territorial converteuse no mes de novembro nunha sala teatral alternativa e encheuse de público para dar cabida ao Festival de Teatro Valacar #8211FTV- , unha iniciativa que arrancou agora, logo de trinta anos de traxectoria impecable do grupo teatral desenvolvendo a inclusión a través das artes escénicas e de ter recibido infinidade de recoñecementos, como o Max de Teatro Afeccionado. Esta primeira edición do FTV, celebrouse durante as fins de semana comprendidas entre os días 8 e 24 do mes e a entrada foi de balde para tódalas persoas que amosaron un cupón da ONCE do día á entrada.
chevre_recolle_o_premio-2-0.jpg
Coincidindo coa primeira edición do Festival de Teatro Valacar, concedeuse o "I Premio FTV de Integración nas Artes Escénicas" ao grupo de teatro santiagués Chévere. O seu director, Xesús Ron , e unha das súa actrices, Patricia de Lorenzo, recolleron o galardón que lles foi entregado polo delegado territorial da ONCE en Galicia, Manuel Martínez Pan na recén inaugurada Sala Teatral Alternativa e Intermitente do Edificio ONCE de A Coruña. Xesús Ron agradeceu o galardón e fixo fincapé no compromiso do grupo e tódos os seus compoñentes co teatro accesible e inclusivo para tódalas discapacidades.

Publicador de contidos

Calendario

  1. L
  2. M
  3. M
  4. X
  5. V
  6. S
  7. D
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Eventos do mes
Non hai eventos para este mes

Subscrición

Subscrición

Suscríbete al boletín de Noticias ONCE de la Comunidad de Galicia
Informámosche de que os datos de carácter persoal que nos proporciones ao encher o presente formulario serán tratados por Política privacidade

Publicador de contidos